What a weeabo

Now playing: Digital Daggers-The devil within



Hello sweeties!





Hieman meikäläisen anime soopailua viime ajoilt. Maratoonasin Tokyo Ghoul'in, Love stagen, dramatical murderin, pupan jajaja siinä taisi olla kaikki animet jotka olen kokonaan katsonut  ._. Oon aika pettynyt, että vaan nuin vähän animee olen katsonut ._. Ja katoin myös Shingeki no kyojin'in uusiks + kaikki ovat :3 Kattelin myös uusinta ovaa japaniksi, jossa kerrotaan Levi'n taustasta :3 Isabel ja Farlan ;_; Olenko muuten ainoa joka ajattelee, että Levi on paljon kuumempi ova'ssa kuin ihan siinä ''pää animes''? Ei sillä etteikö Levi siinäkin olisi kuuma, mutta näin pohtiessani ,-,


I have marathoned Tokyo Ghoul, Love stage, Dramatical murder, pupa aand that's all ._. I'm pretty dissapointed with this. Too little anime ;-; I re-watched Shingeki no kyojin though and I watched the newest OVA in japanese, the one where they tells about Levi's past, A choice with no regrets. Isabel and Farlan are precious. And am I the only one who thoughts that Levi is much hotter in it? .-. I'm not saying that he isn't hot in the main anime but still .-. 





Pakko myöntää, että A choice with no regrets oli aika vaikee kahtoo ilman tekstitystä. Piti kyllä todella tarkkaan kuunnella, että kuuli varmasti kaikki sanat oikeen. Kyllähän tuota minunkin japanin taidoilla sain sen katsottua ihan että ymmärsin asiat melko hyvin. Asiaa myös helpotti se, että olen lukenut tämän mangana jo, joten senkin avulla oli helpompi katsella tätä japaniksi. Nyt vain kun tulisi englannin kieliset tekstitykset, niin saisin katsottua tämän ihan kunnon ymmärryksen kanssa! Kattelin sen tosin myöhemmin teksteil.. 


I have to admit that A choice with no regrets was pretty hard to watch without subtitles. I had to listen really carefully so i'd hear all the words right. Well, I managed to watch it with my japanese skills and I even understood pretty well the whole episode. Well, reading the manga first made it easier too. Though it has been I while when I read it. Now I'm waiting that they subtitle the OVA so I can watch it properly. And they arrived and I watched it.


Yksi minun uusimpia pakkomielteitäni anime rintamalla on Tokyo Ghoul. Se on aivan täydellinen, rakastan kyseistä animea todella paljon ja aina tekee mieli katsoa sarja uusiksi ja uusiksi. Sensuuria on kyllä raiskattu minun mielestäni. Animessa mennään logiikalla, että Kanekin perse on ihan ok nähdä, mutta vähän verta ja ruumiin osia on sitten vakavampaa? No ei voi mitään, sarja on silti mahtava, enkä malta odottaa sarjan toista tuotantokautta. Harmittaa vain, ettei he kuulemma aijo jatkaa mangan pohjalta. 




One of my newest addictions in anime field is surprise surprise Tokyo Ghoul. It is soooo perfect, I love it so much and I just want to watch it again and again all the time. They have raped the censorship waay too much in my opinion. They use the logic that it's okay to see Kanekis ass but some blood  and gut's are a bad thing? Well, I can't change it so whatever, I still love it and I can't wait the second season, It's a shame though that they won't follow the manga in it.


 Telkkari sarjoista sitten olen katsellut NCIS (S6), NCIS Los Angeles (S5), Supernatural (S10), Ahs: Freak show (S4), Criminal minds (S10), 2 broke girls (S4), The big bang theory (S8), As queer as folk (S1), Grimm (S4), New girl (S3), The walking dead (S2) ja Frendit (S3). Olen ollut paljon ahkerampi jostain syystä tv-sarjoja katsellessa.. Mutta voisimme jatkaa asiasta toiseen! Aloitin tässä vasta viimeisen jaksoni lukiossa! Minulla alkaa siis lukuloma helmikuun alussa ja lakkiaiset olisivat sitten toivon mukaan edessä touko-kesäkuussa! 




About the tv-shows I've been watching Ncis (S6), Ncis Los Angeles (S5), Supernatural (S10), Ahs: Freak show (S4), Criminal minds (S10), 2 broke girls (S4), The big bang theory (S8), As queer as folk (S1), Grimm (S4), New girl (S3), The walking dead (S2) and Friends (S3). I've been more diligent with watching tv-shows for some reason.. But to change the subject! I just started my last 2 months in high school! So hopefully I'm going to graduate from high school in june/may. 

Viimeisessä jaksossa minun ehdoton suosikki kurssini oli kuvis! Opettaja on aivan mahtava ja aihe/tekeminen tunnilla oli mielenkiintoista ja sen kurssin ei ainakaan tullut stressiä mitenkään hirveämmin. Muutenkin kyseisen opettajan kursseilla olen nyt myöhemmässä vaiheessa uskaltanut olla enemmän oma itseni ja jopa puhun tunnilla (asiaa) toisin kuin istuisin ja nuupottaisin nurkassa kuten yleensä. Asiasta kukkapurkkiin, nyt kun ollaan tunnilla puhuttu blogeista voisin asiasta mainita tännekkin. Menin siis tunnilla myöntämään että minulla on blogi.. Ei siinä pahemmin mitään, mutta kun opettaja alkaa kyselemään että olisiko ok jos katseltaisiin minun blogia siinä tunnilla.. Ehehehee, ei ehkä. Oon sen verran arka vielä etten mene ainakaan luokassa pitämään paraatia blogistani. Olo oli tämä kun opettaja tätä kysyi..


My favorite subject in this period was Art! The teacher is absolutely amazing as always and the subject of the course was interesting and not too stressfull.. If you did everything in time. This subject has other reason too why it was my favorite. I'm not as afraid to be myself than in other subjects. I talked more and I didn't just sit there silently in some corner away from everyone, like in other subjects. Aand to change the topic again! We have been talking about blogs in the art class so I probably should mention it here too. Sooo, I went and admitted that I have a blog when the teacher asked how many of us had one. Stupid me. It wasn't a big deal but then the teacher asked me if it was okay to present it to the whole class and we could talk about blogs more and check my blog out. I was just like no way in hell. Then the teacher just said but your blog is already public. Well, I don't know the people who read my blog but I knew everyone in that class so I'm gonna pass thanks. The feels though are explained with the two gifs.  



Mutta! Nyt minun täytyy rientää nukkumaan. Valvominen meni taas liian pitkään ja huomenna pitää ajaa siskon luo c:

But! I have to go to sleep now! I stayd up again way too late and I have to drive to my sisters place tomorrow~!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

継続は力なり

JLPT

Graveyard shift